Hos PhoneLife har du altid 30 dages fortrydelsesret på dit køb fra den dato, du modtog varen. Du kan altså, helt uden årsag, returnere din vare til os og få dine penge tilbage. For at returnere dit køb forudsætter det dog, at varen er i urørt stand, og at emballage og etiketter er ubeskadiget. Emballagen til produktet skal også returneres, for at returneringen kan blive godkendt. Er varen ikke i original stand, har PhoneLife ret til at fratrække et beløb fra returbeløbet, der modsvarer varens værditab jævnfør varens oprindelige værdi. Som kunde står du for returfragten og er ansvarlig for, at din returnering når os.
Produkter og produktkategorier, der er undtaget fra fortrydelsesretten, forudsat at plomberingen/emballagen er brudt, eller at produktet har været brugt:
- Alle typer in-ear-hovedtelefoner (hovedtelefoner, der sættes ind i øret), inklusive tilbehør som udskiftelige øretipper til disse hovedtelefoner.
- Elektroniske produkter, hvor plomberingen eller emballagen er brudt, for eksempel hovedtelefoner, hukommelseskort, Galaxy SmartTag og andre forseglede elektroniske produkter.
- Legetøj og andre lignende produkter med indbyggede batterier.
- Forbrugsvarer såsom batterier.
Hvis du har købt nogen af disse produkttyper, kan de kun returneres, hvis plomberingen og/eller emballagen er ubrudt.
Send din indpakkede returnering til:
PhoneLife AB
Kung Hans Väg 3
192 68 Sollentuna
Sverige
Send dit ordrenummer og navn med i returneringen, så vi kan håndtere den. Vi giver dig besked via e-mail, når vi har håndteret din returnering. Vi tilbagebetaler dig via den betalingsmetode, du anvendte ved købet, så snart din returnering er håndteret. Bemærk, at det kan tage op til 14 dage, før din returnering håndteres, fra vi har modtaget den. Typisk går det dog meget hurtigere end det.
Bytte til en anden vare
Er du ikke tilfreds med dit køb, eller er det en forkert model? Ingen problemer. Bestil først det ønskede produkt i butikken, så sendes det så hurtigt som muligt. Følg derefter instruktionerne ovenfor for at returnere din bestilling.
Har du modtaget en defekt vare eller fejllevering? Kontakt os på support.dk@phonelife.com snarest - så hjælper vi dig. Send et billede af skaden for hurtigst mulig håndtering af sagen. Ved en godkendt reklamation eller fejllevering står vi selvfølgelig for returfragten.
Reklamationsretten og produktgarantien gælder, hvis produkterne har produktionsfejl eller ikke fungerer efter hensigten. Skader, der opstår som følge af anvendelse eller montering, slitage, forkert påsat skærmbeskyttelse eller lignende kan ikke reklameres.
Produkter fra Copter og Zagg InvisibleShield reklameres direkte til dem i henhold til deres livstidsgaranti. Gå til denne side for at læse reklamationsvilkårene og reklamere et produkt fra Copter: https://bit.ly/2PkVQSQ. Gå til denne side for at læse reklamationsvilkårerne og reklamere et produkt fra Zagg: https://www.zagg.com/sv_eu/customer/account/login/.
Denne hjemmeside bruger cookies for at give dig den bedst mulige oplevelse.Lær mere