Købsvilkår

Tilfredse kunder er det, der driver os - er du tilfreds, er vi tilfredse. Nedenfor finder du de købsvilkår, der gælder ved køb hos os på PhoneLife. Vi har forsøgt at gøre dem så enkle og informative som muligt for at gøre det nemmere for dig! Har du spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte os på support.dk@phonelife.com.

Fragt og levering

Vi tilbyder fragt med PostNord, Budbee og DHL fra 15 kr (fri fragt over 150 kr). Normal leveringstid er 2-5 hverdage, hvis alle produkter er på lager. Vi tilbyder også prioriteret afsendelse af din bestilling mod et gebyr. Din bestilling sendes da før bestillinger, der ikke har valgt prioriteret fragt. Ved mindre bestillinger med PostNord leveres din ordre i de fleste tilfælde direkte i din postkasse. I andre tilfælde, og ved større leveringer, hentes ordren ved PostNords eller DHLs nærmeste udleveringssted. Du får besked via sms eller brevavisering, så snart varerne er ankommet til dit udleveringssted. Læs mere om vores fragtmuligheder her.

Betaling

Hos PhoneLife handler du kun med sikre og kendte betalingsmuligheder som Klarna af hensyn til din sikkerhed. Vi tager ikke gebyrer for nogen af betalingsmulighederne. Som privatperson betaler du via Klarna Checkout, og der kan du vælge at betale med gebyrfri faktura, delbetaling, bankkort (VISA, Mastercard, American Express), netbank eller Klarna Direkt.

Fortrydelsesret og åbent køb - altid 30 dage

I henhold til købeloven har du som kunde ret til at fortryde dit onlinekøb inden for 14 dage, efter du har modtaget varen og uden særlig årsag. Vi har dog udvidet dette til 30 dage for at gøre det nemt for dig som kunde. Dette forudsætter, at produktet og produktemballagen er i original stand, dvs. uåbnet og ikke ødelagt eller beskadiget. Emballagen til produktet skal også returneres, for at returneringen godkendes. Du må selvfølgelig prøve varen, men det bør gøres med forsigtighed og uden at ødelægge emballagen. PhoneLife.se benytter købeloven. Er varen ikke i original stand, har PhoneLife ret til at fratrække det, der svarer til værditabet jævnfør varens oprindelige værdi, fra returbeløbet. Som kunde står du for returneringen ved påberåbelse af fortrydelsesretten og åbent køb. Bemærk, at det kan tage op til 14 dage inden din returnering håndteres, efter at den er kommet os i hænde. Det går dog typisk meget hurtigere end det.

Produkter og produktkategorier, der er undtaget fra fortrydelsesretten, forudsat at plomberingen/emballagen er brudt, eller at produktet har været brugt:

- Alle typer in-ear-hovedtelefoner (hovedtelefoner, der sættes ind i øret), inklusive tilbehør som udskiftelige øretipper til disse hovedtelefoner.
- Elektroniske produkter, hvor plomberingen eller emballagen er brudt, for eksempel hovedtelefoner, hukommelseskort, Galaxy SmartTag og andre forseglede elektroniske produkter.
- Legetøj og andre lignende produkter med indbyggede batterier.
- Forbrugsvarer såsom batterier.

Hvis du har købt nogen af disse produkttyper, kan de kun returneres, hvis plomberingen og/eller emballagen er ubrudt.

Reklamation

Har du modtaget en defekt vare eller fejllevering? Kontakt os på support.dk@phonelife.com snarest, så hjælper vi dig. Gem det reklamerede produkt til fejlen er behandlet, da vi ikke kan håndtere sagen, hvis produktet er smidt ud eller genvundet. Send et billede af skaden for hurtigst mulig håndtering af sagen. Ved en godkendt reklamation eller fejllevering står vi selvfølgelig for returneringsfragten.

Reklamationsretten og produktgarantien gælder, hvis produkterne har produktionsfejl eller ikke fungerer efter hensigten. Skader der opstår som følge af anvendelse eller montering, slitage, forkert påsat skærmbeskyttelse eller lignende kan ikke reklameres.

Produkter fra Copter og Zagg InvisibleShield reklameres direkte til dem i henhold til deres livstidsgaranti. Gå til denne side for at læse reklamationsvilkårene og reklamere et produkt fra Copter: https://bit.ly/2PkVQSQ. Gå til denne side for at læse reklamationsvilkårerne og reklamere et produkt fra Zagg: https://www.zagg.com/sv_eu/customer/account/login/.


Nyhedsbrev og e-mails

For at abonnere på vores nyhedsbrev tilmelder du dig disse i kassen eller via vores formular her på hjemmesiden. Vi sender derefter nyhedsbreve med relevante nyheder, kampagner og tips. Ved køb sendes ordrerelaterede e-mails til dig, uanset om du abonnerer på nyhedsbrevet eller ej. Det kan være e-mails såsom ordrebekræftelse, leveringsbesked, returinformation og ordreopfølgning i form af forespørgsler på bedømmelse af vores services, besvarelse af korte spørgsmål eller supplering af dit køb.

Persondata & cookies

Vi tager din personlige integritet på nettet meget alvorligt. Derfor følger vi databeskyttelsesforordningen GDPR, der gælder inden for EU. Du kan læse hele vores cookie- og privatlivspolitik her.

Force majeure

Hændelser uden for PhoneLifes magt skal henføres til force majeure, hvilket betyder, at PhoneLife er fritaget for forpligtelser i indgåede aftaler. Hændelser, der medregnes, er f.eks. krig, naturkatastrofer, arbejdsmarkedskonflikter, myndighedsbeslutninger samt lignende hændelser uden for PhoneLifes kontrol, der ikke kunne forudses.

Øvrigt

Alle priser er angivet inklusive 25% moms, hvis ikke andet er angivet. Vi sælger ikke til personer under 18 år uden skriftlig tilladelse fra værgen. Vi tager forbehold for eventuelle skrivefejl, prisændringer og udsolgte varer. Kontoen lagrer ikke flere data, end det du angiver ved køb. Kontakt kundeservice, hvis du vil have slettet din konto.

PhoneLife ejes og drives af PhoneLife AB (org.nr: 556913-5386).

Købsvilkårene er opdateret 07/11-2024

Denne hjemmeside bruger cookies for at give dig den bedst mulige oplevelse.Lær mere